1. Въведение
1.1. Добре дошли в https://greina.bg/ („Уеб сайтът“ или „Интернет страницата“), който е собственост и се управлява от „Грейна.бг“ ЕООД и е достъпен в цял свят.
1.2. Използвайки тази интернет страница вие гарантирате, че сте навършили 18 години и се съгласявате с настоящите общи условия за ползване на уеб сайта. Моля да прочетете тези общи условия внимателно преди да използвате този уеб сайт и в случай че имате въпроси, моля да се свържете с нас на: info@greina.bg или на +359 883 773 833.
1.3. Ако не сте съгласни с някои от условията, съдържащи се в настоящите общи условия вие не трябва да използвате този уеб сайт.
2. ЦЕЛИ И ОБХВАТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
2.1. Настоящите Общи условия са изготвени и предназначени да уредят отношенията между „Грейна.бг“ ЕООД, регистрирано в Търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК: 207881162, със седалище и адрес на управление: с. Орешак, п.к. 5630, ул. „Хемус” № 107, телефон за контакти: +359 883 773 833, електронна поща: info@greina.bg и интернет страница: https://greina.bg/, наричано по-долу за краткост „Доставчик“, и Ползвателите на уеб сайта, наричани по-долу „Ползвател/и“ във връзка с използване на интернет страницата. Останалите документи, които уреждат отношенията между Доставчика и Ползвателите във връзка с използването на уеб сайта са Политиката за защита на личните данни и Политиката относно бисквитките.
2.2. Тези Общи условия влизат в сила от момента, в който Ползвателят за първи път използва уеб сайта. Общите условия се прилагат при всяко посещение и използване на уеб сайта и имат действие до спиране използването на уеб сайта. Ползвателят се задължава да използва уеб сайта и цялото съдържание на уеб сайта законосъобразно, в съответствие с условията посочени в настоящите Общи условия и съгласно предназначението му.
3. Дефиниции
3.1. По смисъла на настоящите Общи условия:
3.1.1. Доставчик е „Грейна.бг“ ЕООД.
3.1.2. Ползвател/и е/са:
• посетителите на уеб сайта https://greina.bg/;
• лицето, което е закупило стока от електронния магазин на Доставчика;
• лицето, което се е абонирало да получава бюлетин.
3.1.3. Форма за контакт е предоставен в електронна форма формуляр, чието изчерпателно попълване е условие за осъществяване на контакт с Доставчика.
3.1.4. Абонамент за бюлетин е включване на адрес на електронна поща на Ползвателя в списък, на който електронен адрес се изпраща актуална информация относно предлаганите от Доставчика стоки.
3.2. Настоящите Общи условия предоставят информация на Ползвателите относно:
- Идентификацията на Доставчика;
- Предмета на Общите условия;
- Характеристиките на уеб сайта;
- Условията, при които се извършва регистрация на потребителски профил на уеб сайта;
- Начин за поръчка на стоки;
- Цени и начин на плащане;
- Отказ от поръчка;
- Доставка;
- Отказ на доставка. Рекламации;
- Връщане на стока;
- Възстановяване на заплатена сума;
- Форсмажорни обстоятелства;
- Права и задължения на Ползвателите;
- Права и задължения на Доставчика;
- Обработване на лични данни;
- Освобождаване от отговорност;
- Връзки към сайтове на трети страни;
- Абонамент за бюлетин;
- Права на интелектуална собственост;
- Заключителни разпоредби.
4. Данни за доставчика
4.1. Наименование на Доставчика: „Грейна.бг“ ЕООД;
4.2. Седалище и адрес на управление: с. Орешак, п.к. 5630, ул. „Хемус” № 107
4.3. Данни за кореспонденция: телефон за контакти: +359 883 773 833, електронна поща: info@greina.bg;
4.4. Данни за вписване в търговски и друг публичен регистър:
• „Грейна.бг“ ЕООД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК: 207881162. Дружеството е регистрирано по ЗДДС.
5. ДАННИ ЗА НАДЗОРНИТЕ ОРГАНИ
5.1. Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: 02/91-53-519
факс: 02/91-53-525
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
5.2. Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: 02/933 0565
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Email: info@kzp.bg
Уеб сайт: www.kzp.bg
6. ПРЕДМЕТ НА НАСТОЯЩИТЕ ОБЩИ УСЛОВИЯ
6.1. Доставчикът е създал уеб сайта https://greina.bg/, в който се съдържа подробна информация за предлаганите от Доставчика на Ползвателите стоки.
6.2. Доставчикът предоставя, а Ползвателят се задължава да използва уеб сайта съгласно условията описани в тези Общи условия.
6.3. В своята професионална дейност Доставчикът гарантира в пълна степен предвидените в закона права на Ползвателите, като допълнителен коректив на неговата дейност се явяват именно: добросъвестността, както и потребителските и търговски критерии, установени като добри практики.
7. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УЕБ САЙТА
7.1. Уеб сайтът представлява електронен магазин за продажба на продукти и аксесоари за озеленяване на покриви и покривни пространства. Той е създаден да информира Ползвателите за предлаганите от Доставчика стоки и да бъде осъществен контакт с Доставчика, в случай че Ползвателят желае да закупи някоя/и от предлаганите на уеб сайта стоки или неговият адрес на електронна поща да бъде включен в списък, на който адрес се изпраща актуална информация относно предлаганите от Доставчика стоки.
7.2. Основните характеристики на предлаганите стоки са посочени индивидуално в съответния профил на избраната от Ползвателя стока.
7.3. Интернет сайтът включва изчерпателна информация относно:
• Информация относно Доставчика;
• Всички видове стоки, които Доставчикът предлага на Ползвателите;
• Информация за осъществяване на контакт с Доставчика.
7.4. В рамките на уеб сайта, Ползвателите имат възможност да използват следните услуги, а именно:
• да разглеждат съдържанието на уеб сайта;
• да регистрират потребителски профил;
• да осъществяват покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки от разстояние чрез електронния магазин на доставчика;
• да извършват плащания на закупените от електронния магазин стоки;
• да публикуват своите отзиви относно закупени стоки;
• да оценяват закупени стоки;
• да получават информация за нови стоки, които се предлагат от Доствчика.
7.5. Доставчикът предлага за продажба от разстояние посочените в електронния магазин стоки.
7.6. Доставчикът предоставя подробна информация на Ползвателите за всяка една стока предлагана за продажба в електронния магазин.
8. Регистрация
8.1. Услугите предлагани на уеб сайта са предназначени да бъдат използвани от Ползватели, които са пълнолетни и дееспособни. С приемането на настоящите общи условия Ползвателят декларира, че отговаря на тези условия.
8.2. Регистрацията на уеб сайта е доброволна и безплатна. Регистрацията дава право на Ползвателите да закупят от разстояние предлагана в електронния магазин на Доставчика стока, а също така да използват всички услуги на магазина. За извършването на регистрация е необходимо Ползвателят да избере бутон „Регистрация“ и да попълни вярно регистрационен формуляр, в който следва да бъдат въведени адрес на електронна поща и парола.
8.3. След въвеждане на необходимата информация Ползвателят трябва да натисне върху бутон „Регистрация“. Ползвателят носи отговорност за опазването на паролата си, а също така и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването на паролата.
8.4. След попълване на формата и натискане на бутон „Регистрация“ се създава профил на Ползвателя в уеб сайта и се сключва договор за предоставяне на услугата за потребителски профил по електронен път. Достъпът до профила се осъществява чрез въвеждане на адрес на електронна поща и парола. След като Ползвателят регистрира потребителски профил, Ползвателят има възможност за достъп до потребителския профил, от който да преглежда направени от него поръчки и да управлява адреса си за фактуриране и доставка. Ползвателят има възможност да въведе име и фамилия, както и метод за плащане, които да бъдат запаметени в регистрирания потребителски профил, а също така и да извършва промени в данните.
8.5. Забранява се регистрирането на един и същ адрес на електронна поща за повече от един потребителски профил.
8.6. Ползвателят потвърждава, че предоставената при регистрацията информация е вярна. Доставчикът не носи отговорност при печатни грешки, а също така и при невярно представена информация или информация, която е представена по заблуждаващ начин. Ползвателят се задължава да актуализира и коригира неактуални и неточни данни в 7-дневен срок от тяхната промяна. Ползвателят отговаря за всички действия, които се извършват чрез регистрирания профил. Ползвателят се задължава да уведоми Доставчика при съмнение или установяване на неправомерен достъп.
8.7. Доставчикът има право да отхвърли искане за регистрация на профил на Ползвател или да откаже достъп до услугите, предлагани на уеб сайта, в случай че Ползвателят предостави или Доставчикът има съмнения, че Ползвателят е предоставил непълна, невярна или неточна информация. Доставчикът има право да закрие/изтрие създадения потребителски профил, в случай че по негова преценка или ако има налични данни от компетентни държавни органи, че през регистрирания потребителски профил се извършват или са били извършени незаконни действия.
8.8. В случай на направена онлайн поръчка от регистриран потребителски профил и последващо заличаване на потребителския профил, то поръчката остава в сила и подлежи на изпълнение.
9. Поръчка
9.1. За разглеждането на уеб сайта не е необходима регистрация. Поръчки в електронния магазин се приемат 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата. Поръчки на стоки от GREЙNA се приемат включително в почивни дни и на официални празници. Приетите поръчки се обработват в рамките на 2 работни дни.
9.2. Ползвателите могат да закупят желана от тях стока от електронния магазин като влязат във вече регистрирания от тях потребителски профил. Освен това, стоки могат да се закупуват и без Ползвателят да е регистрирал потребителски профил.
9.3. Поръчки, направени от Ползватели, които нямат регистриран потребителски профил: За да направят поръчка от електронния магазин, Ползватели, които нямат регистриран потребителски профил, е необходимо директно да изберат стока, която желаят да закупят от електронния магазин, да натиснат бутон „Добавяне в количката“, след което да изберат бутон „Количка“. След избиране на бутона „Количка“ Ползвателят има възможност да прегледа всички стоки, избраното от тях количество, както и тяхната цена. Ползвателят има възможност да въведе код за отстъпка, който се активира с натискане на бутон „Прилагане на промо код“. След натискане на бутон „Продължи“ Ползвателят следва да въведе име и фамилия, адрес на електронна поща, телефонен номер, както и адрес, на който стоката да бъде доставена. Ползвателят има възможност да посочи дата за доставка по свой избор, както и допълнителни бележки към поръчката. С натискане на бутон „Издаване на фактура“ за Ползвателя стават видими допълнителни полета, чието попълване е абсолютна предпоставка за издаване на фактура за закупените от Ползвателя стоки. В полетата се посочват допълнителни данни, а именно: име на фирма, ЕИК на фирма, МОЛ на фирма, както и адрес на фирмата.
9.4. На Ползвателя, поръчващ стоки без регистриран профил, се предоставя възможност за създаване на профил на Ползвател в уеб сайта посредством формата за поръчки. За извършването на регистрация посредством формата за поръчки е необходимо Ползвателят да въведе парола. За релевантни относно всички останали данни, необходими за успешното завършване на процедурата по регистрация, се считат данните, предоставени с оглед направената поръчка. За направена регистрация посредством натискане на бутон „Регистрация на профил в сайт“ се прилагат съответно разпоредбите на чл.8.1 – чл.8.6.
9.5. На следващо място, Ползвателят следва да избере начин на плащане измежду следните възможности: – наложен платеж; – банков превод; – плащане с карта. След избора на начин на плащане, в дясно на екрана се визуализира общата цена за изпълнение на поръчката. Общата сума варира в зависимост от избрания начин за получаване на стоката, а именно: чрез вземане от склада на GREЙNA или чрез доставка до посочен от Ползвателя адрес. Поръчката се счита за успешно финализирана с натискане на бутон „Поръчване“.
9.6. Поръчки, направени от Ползватели с регистриран потребителски профил: За да направят поръчка от електронния магазин, Ползватели, които имат регистриран потребителски профил, е необходимо да влязат в потребителския си профил, да изберат стока, която желаят да закупят, да натиснат бутон „Добави в количка“, след което да изберат бутон „Количка“. След избиране на бутона „Количка“ въведените в потребителския профил на Ползвател данни се попълват автоматично в съответните полета, необходими за осъществяването на поръчка. Ползвателят има възможност да въведе и различен от посочения в потребителския му профил адрес, на който поръчаната стока да бъде доставена. Ползвателят следва да въведе всяка задължителна информация, която не е попълнена автоматично. За Ползвателя се запазват възможностите за въвеждане на допълнителни данни, описани в чл.9.3 от настоящите Общи условия.
9.7. На следващо място, Ползвателят следва да избере начин на плащане измежду следните възможности: – наложен платеж; – банков превод; – плащане с карта. В случай на избор на бутон „Плащане с карта“ Ползвателят може да избере запазен в потребителския му профил метод за плащане или да въведе данни за нов метод за плащане. След избора на начин на плащане, в дясно на екрана се визуализира общата цена за изпълнение на поръчката. Общата сума варира в зависимост от избрания начин за получаване на стоката, а именно: чрез вземане от склада на GREЙNA или чрез доставка до посочен от Ползвателя адрес. Поръчката се счита за успешно финализирана с натискане на бутон „Поръчване“.
9.8. Предполага се, че при направена онлайн поръчка от регистиран потребителски профил, Ползвателят който я е направил, е този на чието име е регистриран съответният потребителски профил.
9.9. Поръчки, направени с Gpay или Apple Pay: Ползвателите на уеб на сайта, независимо от това дали осъществяват покупка с регистриран потребителски профил или не, чрез натискане на бутон „Покупка с Gpay или Apple Pay“ имат възможност да направят бърза поръчка, без попълване на допълнителни формуляри в уеб сайта. Функцията е достъпна във всеки един момент от процеса на осъществяване на поръчка, а именно: при избор на стока, в поле „Количка“, както и при въвеждане на данни за доставка. В случай че Ползвателят е избрал да поръчка чрез системата Gpay или Apple Pay, след натискане на бутон „Покупка с Gpay или Apple Pay“, Ползвателят ще бъде пренасочен към защитен формуляр, където следва да посочи регистриран google потребителски профил, да избере метод на плащане и адрес за доставка измежду запазените в потребителския му профил или да посочи данни за нов метод или адрес, както и да извърши плащането.
9.10. Доставчикът потвърждава приемането на поръчка посредством телефонен разговор с Ползвателя. След успешно проведен телефонен разговор Ползвателят получава писмено потвърждение на поръчката чрез изпратен от Доставчика и-мейл на посочения от Ползвателя адрес на електронна поща, в който се посочва, че поръчката е приета. В потвърждението изпратено по и-мейл се съдържа информация за номер на поръчката, дата и час, в които е направена поръчката, поръчаната стока и нейното количество, както и адрес за доставка на стоката. Изпратеното по и-мейл потвърждение на поръчка се счита за сключване на договор за покупко-продажба на стока от разстояние. Потвърждението изпратено от Доставчика на Ползвателя се счита, че е влязло в сила когато е било изпратено до електронния адрес посочен от Ползвателя, независимо, че изпратения и-мейл не е достигнал до Ползвателя.
9.11. Доставчикът има право да анулира поръчки, за които има основания да смята, че съдържат некоректни данни. Доставчикът уведомява Ползвателите за липсващи данни или за некоректни данни и в случай че в рамките на 36 часа не получи пълни или коректни данни, Доставчикът анулира поръчката поради невъзможност да бъде изпълнена.
9.12. Доставчикът /куриерът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Ползвателят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен или неточен адрес.
10. ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
10.1. Цените на стоките предлагани за продажба в електронния магазин на Доставчика са посочени в български лева. Посочените цени са за единично количество и не включват разходите за доставка на поръчаните стоки.
10.2. Плащанията на поръчаните стоки може да бъдат направени по един от следните начини:
• плащане по банков път по посочена банкова сметка на Доставчика;
• плащане с карта;
• плащане през системата на Gpay или Apple Pay.
• плащане с наложен платеж.
10.3. Ползвателят заплаща авансово на Доставчика цялата цена на поръчаната стока чрез електронния магазин с изключение на случаите, в които плащането се извършва с наложен платеж. В случай че валутата на карта, с която е било извършено плащането се различава от валутата на плащането, сумата на плащането ще бъде изчислена по съответния за деня валутен курс на издателя на картата.
10.4. Цената за доставка на стоки, заявени чрез електронния магазин на Доставчика, се калкулира автоматично преди Ползвателят да завърши своята поръчка. Разходите за доставка и транспорт при избор на опция за доставка с GREЙNA зависят от размера, теглото и местоназначението на доставката и се посочват отделно в количката за пазаруване.
10.5. Цената за доставка се фактурира само веднъж за цялата поръчка. Ако доставката трябва да се извърши на няколко частични доставки, се изпраща допълнителна фактура.
11. Доставка
11.1. Доставчикът осъществява доставка чрез куриерски фирми, национални превозвачи на палети, както и собствен транспорт до адреса, посочен от Ползвателя. Доставчикът запазва правото да избере начина на доставка в зависимост от поръчаните стоки. Доставките се осъществяват между 10 и 12 работни дни след завършване на поръчката. Ако по логистични причини не е възможно спазването на заявената дата, Доставчикът ще се свърже с Ползвателя незабавно по имейл или телефон.
11.2. Възможно е разделянето на поръчката на няколко доставки, ако в нея има нетрайни продукти като седумни чимове или резници, които трябва да се получат на по-късен етап. Ползвателят може да упомене желаните доставки в определеното за целта поле преди завършване на поръчката. В този случай се начислява допълнителна транспортна такса. За целта служител на Доставчика ще се свърже с Ползвателя.
11.3. Опцията „Вземи от склад на GREЙNA“ се посочва в процеса на поръчка и дава възможност поръчана от електронния магазин стока да бъде получена от склада на GREЙNA (до с. Гумощник). В този случай стоката трябва да бъде взета не по-късно от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на електронното потвърждаване на поръчката, като получаването става само в работно време и единствено от лицето, посочено като получател, след задължителното представяне на документ за самоличност, номер на поръчка и подписване на приемо-предавателен протокол. След изтичане на срока за получаване Доставчикът има право да начислява такса за съхранение в размер на пет лева на ден за всеки палет от поръчката.
11.4. В случай че Ползвателят има регистриран профил в електронния магазин на Доставчика и в профила си има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.
11.5. До посочения от Ползвателя адрес за доставка задължително следва да има достъп по асфалтов или павиран път, като доставката се извършва до мястото, най-близко до посочения от Ползвателя адрес за доставка, което според преценката на куриера, извършващ доставката, дава възможност за безпрепятствено и безопасно паркиране, спускане на товарния борд и разтоварване.
11.6. Транспортните разходи включват доставката на стоките на нивото на земята на границата на имота. Доставката на обемни или тежки стоки се извършва с камион с подемна платформа. Поради това, мястото за разтоварване трябва да бъде асфалтирано (без чакъл, пясък или калдъръм), тъй като в противен случай палетната количка не може да се движи поради голямото тегло на палетите.
11.7. Стоките се предават и получават на/от товарния борд на превозното средство, с което се извършва доставката. В услугата не е включена разтоварна дейност. Разтоварването се организира и извършва изцяло от и за сметка на Ползвателя, като следва да започне непосредствено след получаване на стоката и да бъде извършено за времето, обичайно необходимо за разтоварване на съответния вид стоки.
11.8. За доставки над 10 палети или общо тегло на стоките над 5 000 кг., пътят трябва да е проходим за 40-тонен камион. Пречките при доставката, като например ограничения във височина, тесни пътища за достъп или ограничения за теглото на превозните средства, трябва да бъдат съгласувани с Доставчика преди поръчката. В подобни случаи е възможно използването на специални превозни средства или разделянето на пратката на повече от една доставки, като се начислят допълнителни транспортни разходи. Ако гореспоменатите пречки за доставка не са съобщени предварително и станат известни едва по време на доставката, Доставчикът има правото да начисли допълнителни разходи.
11.9. При невъзможност или затруднение за връчване лично на получателя, пратките се връчват, както следва:
1. за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват името и длъжността/отдела на лицето, получило пратката;
2. за домашен адрес – на член от домакинството, като се отбелязват името на лицето, получило пратката, и връзката му с получателя.
11.10. Доставчика извършва доставка на стоките и предоставя своите услуги само на територията на Република България. В случай че Ползвател желае конкретна стока да му бъде доставена до адрес извън територията на Република България, същият следва да се свърже с Доставчика по електронна поща info@greina.bg или чрез формата за контакт, налична на интернет страницата.
11.11. Доставките се изпращат в рамките на 10 работни дни, считано от деня, в който Ползвателят получи уведомление от Доставчика за приемане на поръчката, респ. от датата на поръчката или получено плащане (при поръчки, заплатени по банков път или с карта). Срокът на доставка се удължава съответно с броя на почивните дни при поръчки в петък, събота, неделя и по време на официални празници.
11.12. Доставки се извършват съгласно предварително уговорен с Ползвателя ден, уточнен след завършване на поръчката в електронния магазин. Доставки се извършват в рамките на договорения ден, като не е възможно да се избере конкретен часови интервал.
11.13. Доставчикът си запазва правото едностранно да удължава срока за доставка с до 14 работни дни, без да уведомява Ползвателя за това и да удължава сроковете с повече от 14 работни дни с предварителното съгласие на Ползвателя.
11.14. Ползвателят ще бъде своевременно уведомен от страна на Доставчика във всички случаи, в които е възможно забавяне в посочените срокове за доставка.
11.15. Доставчикът не носи отговорност за забава на доставката, поради независещи от него обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката, забрана от държавен орган, извънредни или форсмажорни обстоятелства или непреодолима сила.
11.16. Доставчикът има право едностранно да удължи срока за доставка или да откаже доставка на стоки или услуги в случаите, при които поръчката е заявена с плащане чрез банков превод, виртуален ПОС/карта и плащането не е заверено по сметката на Доставчика.
12. ОТКАЗ НА ДОСТАВКА. РЕКЛАМАЦИИ
12.1. Получаването на поръчаните стоките се извършва след задължителното подписване на приемно-предавателен протокол, който куриера предоставя.
12.2. При доставка на поръчаната стока от куриерската фирма, Ползвателят се задължава да прегледа внимателно стоката преди да подпише приемно-предавателния протокол и да откаже получаването й в присъствието и пред куриера в следните случаи, а именно:
• цената на стоката не съответства с тази, която е посочена в електронния магазин при доставка с наложен платеж;
• доставената стока е различна от поръчаната от Ползвателя;
• доставената стока е с явни транспортни дефекти.
12.3. При отказ да получи стоката при наличие на някое от посочените основания, Ползвателят подписва протокол в присъствието на куриера, в който се описва причината за отказа и незабавно уведомява Доставчика за това на +359 883 773 833 или на info@greina.bg.
12.4. Ако Ползвателят откаже да получи доставената стока извън описаните по-горе случаи, отказът се счита за неоснователен и Ползвателят се задължава да заплати разходите за доставка и връщане на стоката.
12.5. В случай че доставената стока е различна от поръчаната от Ползвателя, и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, последният има право в срок от 72 часа да поиска от Доставчика стоката да бъде заменена с действително поръчаната, като в този случай Доставчикът ще поеме разходите за доставка.
12.6. Ако поръчката бъде доставена и приета без забележки, след подписването на приемо-предавателния протокол, рискът от евентуална повреда или загуба преминава върху Ползвателя.
12.7. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на Доставчика /куриера (в случай че няма никой на адреса и др.), Ползвателят се задължава да заплати разходите за доставка и връщане на стоката.
12.8. При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, клиентът или третото лице следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера, в който протокол се описват констатираните дефекти и незабавно, не по-късно от 24 часа от доставката, да уведоми Доставчика за констатираното с включен снимков материал на щетите на следния адрес на електронна поща, а именно: info@greina.bg.
12.9. При предявяване на рекламация, Ползвателят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт. При подаване на рекламация, Ползвателят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
• касова бележка или фактура;
• протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
• други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
12.10. Доставчикът поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощени от него лица рекламации. При предявяване на рекламация, Доставчикът задължително описва рекламацията в регистъра като на Ползвателя се издава документ, съдържащ датата, номера, под който рекламацията е вписана в регистъра, вида на стоката и подпис на лицето, приело рекламацията. Доставчикът се свързва с Ползвателя в 14-дневен срок след получаване на рекламацията.
12.11. Когато Доставчикът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на Ползвателя.
ДОСТАВКА, РЕКЛАМАЦИИ И СЪХРАНЕНИЕ НА ЖИВИ СТОКИ
Седумни резници:
12.12. Доставка: Резниците са бързо развалящи се стоки. Дефектите в доставката трябва да се регистрират незабавно в присъствието на куриера. По-късни рекламации не се приемат.
12.13. Съхранение: Пакетът трябва да се отвори незабавно и резниците да се извадят от него. Седумните резници могат да се съхраняват около 1 седмица, без да загубят качеството си. Мястото за съхранение трябва да бъде сухо, светло, без пряка слънчева светлина и възможно най-хладно (макс. 18°). Резниците се разстилат върху плоскост на височина 1-2 cm и се проверяват веднъж дневно. Ако започнат да гният, трябва да се обърнат. Непосредствено след разпръскването върху почва, резниците трябва обилно да се полеят. Резниците могат да загубят около 30 % от теглото си чрез изпаряване, без да се повредят.
Седумни чимове:
12.14. Доставка: Доставката обикновено се извършва от спедитор или със собствен транспорт на Доставчика. Чимовете се доставят на палети. Растителните чимове са бързо разваляща се стока. Дефектите при доставката, например прекомерна температура или повреда, трябва да бъдат регистрирани незабавно в присъствието на куриера. По-късни рекламации не се приемат.
12.15. Съхранение: Чимовете трябва да бъдат разстелени веднага след разтоварването им, без забавяне, защото не могат да се съхраняват навити на руло. Ако полагането не се извърши в рамките на 12 часа, растителните рогозки трябва да се разгънат на междинно място за съхранение. Мястото за складиране трябва да е сухо, светло и възможно най-хладно като се напоят непосредствено след разгъването им. При това положение растителните рогозки могат да се съхраняват още 48 часа.
Растения в саксии, озеленени керемиди или растителни модули:
12.16. Доставка: Доставката се извършва с куриер, национален превозвач или собствен транспорт. Растенията от типа седум са живи, бързо развалящи се стоки. Дефектите в доставката трябва да се регистрират незабавно в присъствието на куриера. По-късни рекламации не се приемат.
12.17. Съхранение: Опаковката трябва да се отвори незабавно и растенията да се извадят. Растенията в саксии, озеленени керемиди или модули могат да се съхраняват за около 2 седмици, без да се влошава качеството им. Мястото за съхранение трябва да е сухо, светло (без пряка слънчева светлина) и възможно най-хладно (макс. 25°). Растенията трябва да се поливат редовно, приблизително на всеки 3 дни. Съдържанието на влага в саксиите, озеленените керемиди или модулите трябва да се проверява и да не се допуска прекомерно насищане с вода.
13. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
13.1. Съгласно чл. 50, т.2 от Закона за защита на потребителите Ползвателят, който е потребител съгласно Закона за защита на потребителите, има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите за доставка в случай че е избрал различен от стандартния най-евтин за Доставчика начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Ползвателя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Ползвателя.
13.2. Съгласно разпоредбата на чл.57, т.4 от Закона за защита на потребителите, разпоредбите на чл. 50 – 56 от Закона за защита на потребителите за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилагат за договори за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност. Част от предлаганите стоки в електронния магазин на Доставчика попадат в хипотезата на чл.57, т.4 от Закона за защита на потребителите, следователно, Ползвателят няма право да упражни правото си на отказ за живи стоки, като седумни резници, седумни чимове, растения в саксии, озеленени керемиди или растителни модули, които са бързоразвалящи се стоки.
13.3. Ползвателят е дължен да върне нежеланите от него стоки в състоянието, в което са се намирали към момента на доставката. Доставчикът няма да приема обратно стоки, които са били поправяни или повредени, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, както и със следи от удари, засягащи вътрешната и външната цялост на дадената стока. Доставчикът няма да приема и стока, която не е придружена от всички аксесоари, с които стоката е била доставена.
13.4. Ползвателят е длъжен да върне закупените от него стоки задължително в оригиналната опаковка, която да е придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай че е била издадена такава, както и от всички документи с които е доставена въпросната стока.
13.5. В случай че Ползвателят е закупил повече от една еднаква стока и желае да ги върне на Доставчика в предоставения 14-дневен срок, то е задължително само един от тези продукти да е бил отварян. Останалите трябва да бъдат със запечатана опаковка, тъй като в противен случай няма да бъдат приети.
13.6. Връщането на стоки от Ползвателя става чрез изпращане на стоката, с куриер, на адрес: с. Орешак, п.к. 5630, ул. „Хемус” № 107.
13.7. За да върне стока/стоки на Доставчика, Ползвателят трябва да попълни следния стандартен формуляр за упражняване на правото на отказ, а именно:
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ
До „Грейна.бг“ ЕООД
Адрес за доставка: с. Орешак, п.к. 5630, ул. „Хемус” № 107
С настоящото Ви уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки:
_____________________________________/описание на стоката/ите/
Стоката е поръчана на ___________________ с № на поръчка ________________
Стоката е получена на __________________
Име на Ползвателя: ______________________
Адрес на Ползвателя: ___________________
Банкова сметка за възстановяване на суми в случай че сумата е заплатена с банков превод или наложен платеж:
IBAN: _____________________________
BIC: ______________________________
Титуляр: _________________________
В случай че сумата е била заплатена с карта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която Ползвателят е извършил плащането.
Подпис на Ползвателя (само в случай че настоящият формуляр е на хартия):
Дата:
13.8. След като попълни този формуляр и се увери, че стоката/стоките, които Ползвателят желае да върне отговарят на условията за връщане съгласно чл.13.3 от настоящите Общи условия, то Ползвателят трябва да изпрати изготвения формуляр или заедно със стоката на посочения в чл.13.6 адрес или на info@greina.bg.
13.9. Връщането на стоките е изцяло отговорност на Ползвателя, съответно и рискът от повреждане или загуба е за сметка на Ползвателя, до момента, в който нежеланата от Ползвателя стока пристигне при Доставчика. Всички разходи по повод на връщането на стоките са за сметка на Ползвателя.
14. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗАПЛАТЕНА СУМА
14.1. В случай че Ползвателят упражни правото си на отказ в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на стоките, Доставчикът се задължава да възстанови заплатената сума не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Ползвателя да се откаже от договора. Доставчикът има право да отложи възcтaнoвявaнeтo нa заплатената сума дo получаване нa cтoĸитe oбpaтнo или дoĸaтo нe бъдат пpeдcтaвени дoĸaзaтeлcтвa на Доставчика, чe cтоките са изпратени обратно, в зaвиcимocт oт тoвa, ĸoe oт двeтe cъбития e нacтъпилo пo-paнo.
14.2. В случай че сумата е била заплатена с карта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която Ползвателят е извършил плащането.
14.3. В случай че сумата е била заплатена чрез банков превод по банков път, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.
14.4. В случай че сумата е била заплатена при наложен платеж, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.
14.5. Доставчикът уведомява Ползвателя по и-мейл за извършеното възстановяване на заплатената сума.
15. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
15.1. Доставчикът не носи отговорност към Ползвателя за пълно или частично неизпълнение, включително и за забавяне на доставката или на дефект и/или повреда на стока, ако то се дължи на “непреодолима сила” (форсмажор). Под “непреодолима сила” (форсмажор) се разбира обстоятелство (събитие) от извънреден характер, което е възникнало след сключване на договора, не е могло да бъде предвидено и не зависи от волята от страните като: пожар, производствени аварии, военни действия, природни бедствия – бури, проливни дъждове, наводнения, градушки, земетресения, заледявания, суша, свличане на земни маси и др. природни стихии, ембарго, правителствени забрани, стачки, бунтове, безредици и др.
15.2. В случай че Доставчикът изпадне в невъзможност да изпълни задълженията си, поради настъпило форсмажорно обстоятелство Доставчикът се задължава в 10-дневен срок да уведоми писмено Ползвателя за възникването му, както и предполагаемия период на действие и прекратяване на форсмажорното обстоятелство.
16. ПРАВА, ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТ НА ПОЛЗВАТЕЛИТЕ
16.1. Ползвателят се задължава да използва уеб сайта и неговите функционалности законосъобразно и в съответствие с настоящите Общи условия.
16.2. Ползвателят има право да разглежда съдържанието на уеб сайта.
16.3. Ползвателят има право да осъществява контакт с Доставчика на настоящия уеб сайт.
16.4. Ползвателят има право да закупи предлагана от Доставчика стока и да извършва плащания на закупените от електронния магазин стоки.
16.5. Ползвателят има право да получава информация за нови стоки, които се предлагат от Доствчика.
16.6. Ползвателят има право да публикува коментари относно закупени стоки, както и да оценява закупени стоки.
16.7. Ползвателят има право да регистрира само един потребителски профил.
16.8. Ползвателят има право да изтрие създаден от него потребителски профил по всяко време.
16.9. Ползвателят се задължава в 7-дневен срок да актуализира информацията в регистрирания си профил в случай на промяна.
16.10. Ползвателят няма право да публикува съдържание, което нарушава права на интелектуалната собственост на Доставчика или трети лица.
16.11. Ползвателят няма право да публикува съдържание под каквото и да е било форма (изображение, текст и др.), което е вулгарно, заплашително, злепоставящо, нецензурно или нарушава добрите нрави в обществото.
16.12. Ползвателят няма право да публикува съдържание, което е в нарушение на законовите разпоредби.
16.13. Ползвателят няма право да модифицира, копира, променя, дублира, създава производни или пригодени, отделни или цели части от уеб сайта.
16.14. Ползвателят няма право да предоставя на трети лица по какъвто и да е начин и в каквато и да е форма, с комерсиална или некомерсиална цел, каквото и да е съдържание, информация, ноу-хау или технология, които са извлечени частично или в цялост от уеб сайта.
16.15. Ползвателят няма право да публикува, изпраща или да формулира по друг начин компютърни вируси или други подобни.
16.16. Ползвателят няма право да деактивира и/или разстройва пълната или частична функционалност на уеб сайта, а също така и на услугите, предлагани на уеб сайта.
16.17. Ползвателят няма право да генерира прекомерно голям трафик на уеб сайта или да претоварва трафика на уеб сайта.
16.18. Ползвателят няма право да нарушава работата на мрежи или сървъри, които са свързани с услугите, а също така няма право да пречи за предоставяне на услугите.
16.19. Ползвателят няма право да се опитва да получава неразрешен достъп до каквато и да е част от уеб сайта или до сървърите поддържани и собственост на Доставчика.
16.20. Ползвателят се задължава да пази в тайна адреса на електронната си поща/ потребителското си име и паролата си за достъп до своя регистриран профил.
16.21. Ползвателят няма право да предоставя своя профил за ползване от други лица. Ползвателят няма право да използва профилите на други лица.
16.22. Ползвателят се задължава незабавно да уведоми Доставчика за всяко неразрешено използване на потребителското име и паролата.
16.23. Ползвателят няма право да използва търговската марка на Доставчика. Ползвателят отговаря за всички извършени от него действия във връзка с използването на уеб сайта.
16.24. Ползвателят няма право да изпраща „spam”, “junk mail”, “chain letter” или каквито и да е било непоискани търговски съобщения.
17. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА
17.1. Доставчикът има право по всяко време да прави промени в уеб сайта по
своя преценка, без задължение за уведомяване и без да носи отговорност за това.
17.2. Доставчикът има право по всяко време да обновява, променя, разширява, добавя, допълва или премахва стоки и/или услуги в уеб сайта.
17.3. Доставчикът има право по всяко време да прави промени в описанието и цените на предлаганите за продажба стоки в електронния магазин.
17.4. Доставчикът има право да отменя непотвърдени поръчки.
17.5. Доставчикът има право да премахва неактивни профили.
17.6. Доставчикът има право да спре временно, откаже или прекрати предоставянето на услуга при нарушение и/или съмнение за нарушение на настоящите Общи условия или при нелоялно поведение и/или съмнение за нелоялно поведение на Ползвател.
17.7. Доставчикът има право да закрие регистрирания профил на Ползвател в следните изброени случаи, а именно:
• при дълъг период, в който профилът не е бил използван (повече от три години);
• по всяко време след подадена заявка от Ползвателя по електронна поща;
• в други случаи по преценка на Доставчика след предварително предизвестие.
17.8. Доставчикът има право да ограничи или блокира достъпа на Ползвател до регистрирания му профил в следните неизчерпателно изброени случаи, а именно:
• Когато Ползвателят действа в нарушение на настоящите Общи условия;
• Когато Ползвателят извършва действия, които нарушават репутацията на уеб сайта;
• Когато Ползвателят извършва действия, които нарушават интересите на Доставчика;
• При извършване на опит или действия, които нарушават сигурността и функционирането на уеб сайта;
• При нарушаване на правата на интелектуална собственост на Доставчика;
• При получаване на разпореждане от компетентен държавен орган.
17.9 Доставчикът има право да откаже създаването на нов профил на Ползвател, който има изтрит или блокиран профил.
17.10. Доставчикът след получаване на плащането се задължава да изпрати поръчаната от Ползвателя стока и да прехвърли на Ползвателя собствеността на заявената от него за покупка стока.
18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
18.1. Доставчикът събира и обработва лични данни на Ползвателите като прилага всички стандарти за защита на личните данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО. Доставчикът зачита неприкосновеността на личността на Ползвателите и полага всички необходими усилия за защита на личните им данни срещу неправомерно обработване посредством прилагане на технически и организационни мерки за защита на личните данни, които мерки са изцяло съобразени със съвременните технологични постижения и осигуряват ниво на защита, което съответства на рисковете, свързани с обработването, и на естеството на данните, които трябва да бъдат защитени. Подробна информация относно какви лични данни обработва Доставчикът, целите на обработването на личните данни, срок на съхранение на личните данни, а също така и останалата информация в изпълнение на изискванията на член 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 е налична в Политиката за поверителност, която е публикувана на уеб сайта на Доставчика.
19. ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ОТГОВОРНОСТ
19.1. Доставчикът не дава по никакъв начин каквито и да е гаранции, че уеб сайтът и предлаганите на него услуги ще бъдат достъпни по всяко време и от всяка точка на света. Доставчикът не гарантира, че уеб сайтът ще остане непроменен и ще се поддържа неограничено във времето.
19.2. Информацията в този уеб сайт може да съдържа грешки или неизправности, въпреки че Доставчикът се стреми да поддържа информацията актуална. Доставчикът прави необходимото да осигурява на Ползвателите непрестанен достъп до уеб сайта, а също така извършва поддръжка на уеб сайта и услугите с грижата на добрия търговец с цел добросъвестно обслужване на Ползвателите. Доставчикът има право да извършва промени и подобрения в този уеб сайт по всяко време без предупреждение. Доставчикът не поема отговорност за вреди и загуби възникнали за Ползвателите в резултат на използването на този уеб сайт и информацията от този уеб сайт.
19.3. Отговорността при използването на този уеб сайт е изцяло за Ползвателя, като опериращ в него и използващ неговите възможности. Доставчикът не поема отговорност за евентуални вреди и неблагоприятни последици във връзка с употребата на този уеб сайт, включително и при хипотеза на нанесена материална щета на съответното техническо устройство на Ползвателя.
19.4. Доставчикът не носи отговорност за извършени действия от Ползватели в нарушение на настоящите Общи условия. Доставчикът не носи отговорност за настъпили вреди, които са причинени от предоставена невярна, подвеждаща, неточна информация от Ползватели на уеб сайта.
19.5. Доставчикът не носи отговорност за причинени вреди, в резултат на потребителска грешка, компютърен вирус, пропуск, прекъсване или проблем в самата система, поддържаща целостта и структурата на настоящия уеб сайт.
19.6. Доставчикът не гарантира, че съдържанието публикувано на уеб сайта ще отговаря на очакванията на Ползвателите.
19.7. Доставчикът не носи отговорност в случай че поръчаната от Ползвателя стока не е налична или количествата на дадена стока са изчерпани.
19.8. Изображенията, които са публикувани в уеб сайта са с високо качество, с цел Ползвателите да придобият максимално точна представа относно вида и качеството на стоките. Въпреки това, е напълно възможно да има разминаване между действителните цветове и тези показани на монитора на отделния Ползвател, което зависи от вида на монитора и компютърната конфигурация на Ползвателя, а също така и зрителните му възприятия и Доставчикът се освобождава от отговорност, че показаните на монитора цветове отговарят на действителните.
20. РЕШАВАНЕ НА ВЪЗНИКНАЛИ СПОРОВЕ
С Ползватели, които са потребители съгласно Закона за защита на потребителите
20.1. Доставчикът се придържа към възможно най-високите стандарти за обслужване на Ползвателите и техните интереси.
20.2. Във връзка с алинея 1 от настоящия член, възникналите спорове относно дадена онлайн покупка между Доставчика и Ползвател, който е потребител съгласно Закона за защита на потребителите, ще бъдат уреждани съгласно европейската платформа за онлайн решаване на спорове, която се намира на следната интернет страница, а именно: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG.
20.3. С платформата за онлайн решаване на спорове се цели да се намери решение на възникналите спорове, касаещи онлайн покупки, без да се стига до съд, като същевременно се улесни комуникацията между Доставчика и конкретния Ползвател и се спомогне за поддържане на добри взаимоотношения за в бъдеще между тях.
20.4. В платформата за онлайн решаване на спорове единствено и само независими органи ще спомагат за решаване на възникналите спорове, които органи са одобрени въз основа на стандарти за качество по отношение на достъпността, справедливостта и ефикасността.
20.5. Също така, спорът може да бъде отнесен и към помирителните комисии към Комисията за защита на потребителите, които помирителни комисии се явяват орган за алтернативно решаване на спорове.
С Ползватели, които не са Потребители съгласно Закона за защита на потребителите
20.6. Възникналите спорове с Ползвателите, които не са потребители съгласно Закона за защита на потребителите, ще бъдат уреждани като Ползвателят има право да подаде жалба до Доставчика (или по поща на адреса посочен в идентификацията на Доставчика по-горе в настоящите Общи условия или чрез изпращане на имейл), която следва да съдържа следната информация:
- име, адрес и други данни за идентифициране на съответния Ползвател;
- описание на искането;
- подпис, дата на подаване на жалбата и адрес на електронна поща.
20.7. Жалбата се отправя лично от Ползвателя. Доставчикът завежда жалбите подадени от Ползвателите в отделен регистър.
20.8. Доставчикът разглежда жалбата и се произнася по нея в срок от 15 работни дни. Ако искането на Ползвателя не е удовлетворено, Доставчикът уведомява за това Ползвателя за причините за това. В случай че спорът между страните не може да бъде разрешен, той се отнася към компетентния съд.
21. ВРЪЗКИ КЪМ САЙТОВЕ НА ТРЕТИ СТРАНИ
21.1. Уеб сайтът на Доставчика съдържа връзки към интернет страници, поддържани от трети страни („Сайтове на трети страни“), като „Facebook” бутон, “YouTube” бутон и „Instagram” бутон. Всички сайтове на трети страни, които могат да бъдат достъпни чрез този уеб сайт са независими и Доставчикът не поема каквато и да е отговорност за вреди и загуби възникнали за Ползвателите в резултат на използването на тези сайтове. Доставчикът не носи отговорност за съдържанието в сайтовете на третите страни, а също така и за наличието на вируси и/или други вредни компоненти на тези сайтове.
22. АБОНАМЕНТ ЗА БЮЛЕТИН
22.1. Абониране за бюлетин е въвеждане от Ползвателя на адрес на електронна поща в списък, на който и-мейл адрес се изпраща актуална информация относно предлаганите от Доставчика стоки. Ползвателите имат право да се отпишат от списъка, в който са включени като изберат опция „unsubscribe” при получаването на бюлетин. Ползвателят също така може да оттегли съгласието си за получаване на бюлетин. Бюлетинът се разпространява безплатно и Доставчикът по никакъв начин не е обвързан със задължение за регулярност на изпращане на бюлетини при извършване на абонамент.
23. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ. ОГРАНИЧЕНИЯ ПРИ ПОЛЗВАНЕ
23.1. Цялото съдържание на уеб сайта, включително, но не само, всички публикувани текстове, компютърни програми, бази данни, търговски марки, както и всяка информация, която е качена на сайта, е изключителна собственост на Доставчика. Използване на търговската марка на Доставчика без негово съгласие е нарушение на законодателството.
23.2. Съдържанието на сайта на Доставчика може да бъде използвано от Ползвателите само за лична, нетърговска употреба с цел правилното използване на уеб сайта, навсякъде по света.
23.3. Използването на цялото съдържание на уеб сайта описано в алинея първа на настоящата разпоредба с търговска цел, под каквато и да е било форма (копиране, модифициране, изтегляне, продаване, възпроизвеждане, разпространение, публикуване и др.) е абсолютно забранено. Ползвателите поемат цялата отговорност от използването на съдържанието на сайта в нарушение на правата на Доставчика, като последният има право на обезщетение в пълен размер за причинените от Ползвателя вреди.
23.4. Достъпът до уеб сайта и до услугите, предоставяни на уеб сайта, не трябва по никакъв начин да се разглежда и тълкува като безвъзмездно предоставяне на лицензии или права на интелектуална собственост.
23.5. Възпроизвеждането на съдържанието на уеб сайта или на част от него се извършва само и единствено с предоставеното писмено съгласие на Доставчика.
23.6. Извличането на информация от ресурси от базата данни намираща се на уеб сайта на Доставчика и последващо създаване на собствена база данни от Ползвателя в електронен или друг вид, ще се счита за нарушение.
23.7. Ползвател, който публикува коментари относно закупени стоки и оценява закупени стоки в рамките на уеб сайта предоставя на Доставчика неизключителен, безвъзмезден лиценз за записване в паметта на компютъра, използване, изтриване, публично представяне и разпространение в Интернет на тези коментари и оценки от Ползвателя на територията на целия свят.
24. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
24.1. Всички съобщения и уведомления между Доставчика и Ползвателя се осъществяват на български език и ще се считат за валидно извършени, ако са изпратени писмено.
24.2. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия няма да води до недействителност на Общите условия като цяло.
24.3. За всички въпроси, които не са уредени в тези Общи условия се прилагат разпоредбите на действащото законодателство.
24.4. Доставчикът има право да актуализира като изменя и допълва настоящите Общи условия по всяко време в бъдеще. Когато това се случи, променените Общи условия ще бъдат публикувани на този уеб сайт с нова дата „Последна промяна“ в горната част и ще бъдат в сила от датата на публикуване. Поради това, е препоръчително периодично да проверявате тези Общи условия, за да сте сигурни, че сте запознати с всички промени. Използването на уеб сайта след публикуването на актуализираните Общи условия, ще се счита, че се съгласявате с извършените промени.
24.5. В случай че имате допълнителни въпроси относно настоящите Общи условия, моля не се колебайте да се свържете с Доставчика на info@greina.bg или на +359 883 773 833.