Как можем да ви помогнем?
Моят акаунт
Регистрацията в сайта на GREЙNA e бърза и лесна! Кликнете на акаунт и следвайте инструкциите.
Може да промените опциите за плащане, доставка, парола или актуален имейл адрес. Влезте във вашия акаунт, за да промените необходимите данни.
Няма никаква нужда от притеснения – ние се грижим за сигурността и опазването на вашите данни и спазваме всички изисквания по GDPR.
За повече информация, моля, посетете страницата ни Декларацията за поверителност.
Не се притеснявайте! Влезте в профилната страница и кликнете на „забравена парола“, за да я промените.
Поръчки
За да направите поръчка, изберете желаните от вас продукти и ги добавете в количката. При нужда използвайте нашата търсачка. Въведете данните за доставка и следвайте процеса на плащане. Уверете се отново дали сте избрали точните продукти и разфасовки и завършете поръчката.
Срокът за обработка на поръчки е 24 часа. Наш служител ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката, преди да организираме транспорта.
За промени преди завършване на поръчката е необходимо да влезете в кошницата с продукти и да направите промяната. Използвайте бутона „+“ за да добавите или съответно бутона „–“ за да премахнете бройки от даден продукт.
Да, трябва само да въведете желания адрес за доставка накасата.
Във вашия акаунт може да проследите статуса на всички ваши поръчки. Щом се влезете в профила си, имате достъп до всички настоящи и минали поръчки. За допълнителни детайли, изберете желана поръчка.
Ако имате нужда от помощ, моля свържете се с нас. В случай, че искате да откажете поръчката си, може да я откажете изцяло или да се откажете от избрани продукти от нея. Ако поръчката не бъде отказана, това е защото тя вече е опакована и е предадена на куриери за доставка. Моля, разгледайте Правилата ни за връщане, за да разберете как да върнете поръчката обратно към нас.
След като поръчката бъде завършена, не могат да се правят промени по нея от сайта. В подобен случай се свържете се с нас за промяна или отказ. Не заявявайте нови поръчки, докато не ви изпратим съобщение с потвърждение за отказ или промяна.
За нас е важно да чуем мнението на нашите клиенти, затова не се колебайте да се свържете се с нас и да изкажете позицията си. С цел по-бързо изясняване на проблема, молим да ни предоставите следната информация по имейл:
- Номер на поръчка
- Име на продукт
- Детайли относно проблема
- Прикачени снимки/видеа
Съжаляваме да го чуем, молим да се свържете с нас. С цел по-бързо изясняване на проблема, молим да ни предоставите следната информация:
- Номер на поръчка
- Име на грешния продукт
- Име на правилния продукт
Съжаляваме да го чуем. Понякога се случват и подобни неща, но сме на разположение да помогнем. Моля, свържете се с нас. Не изхвърляйте продукта, тъй като е възможно да имаме нужда от снимки, за да предприемем мерки това да не се случва отново.
Плащане и намаления
Използваната от нас система за онлайн плащане e Stripe. С нея ви предлагаме няколко различни опции за плащане за максимално улеснение:
- Visa
- Visa Debit
- MasterCard
- Maestro
- Наложен платеж при доставка
Моля, изберете желания метод за плащане при завършване на поръчката.
Не, всички продукти са с включен ДДС и се плащат само веднъж.
В кошницата ще видите поле с надпис, ‘Въведете код за отстъпка’. След като въведете кода за отстъпка, системата автоматично изчислява крайната цена с включената отстъпка.
Всяка поръчка поддържа само един код за отстъпка. В случай, че кодът не работи, проверете дали сте въвели само един код и дали той е с изтекъл срок. При проблеми, моля прочетете Правила и условия за ползване на офертите.
Моля, проверете дали кодът е зададен в актуалните ни промоции като кликнете на ‘Промоции’.
Ако кодът за отстъпка е валиден, но все още има проблеми, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти през своя акаунт.
Доставка
След завършване на поръчка наш служител ще се свърже с вас за потвърждение. След това ще получите съобщение на имейл адреса си с информация за доставка, за да знаете кога да очаквате вашата поръчка. Моля, изчакайте, ако все още никой не се е свързал с вас. Нашият екип полага всички усилия, за да направи доставката бърза и удобна. За повече информация моля, разгледайте Страницата с информация относно доставката.
Моля, разгледайте страницата с Информация относно доставката.
Доставката отнема между 10 и 12 работни дни. Моля, разгледайте страницата с Информация относно доставката.
Не се притеснявайте, в зависимост от големината на поръчката наш служител или куриер ще се свърже с Вас на посочения телефон, за да уточните доставка в удобен за Вас ден и час.
Онлайн магазинът на greina.bg е предназначен само за доставки в България. С удоволствие приемаме доставки за чужбина по имейл.
Връщане на продукти
Да, може да връщате продукти. Научете повече в страницата Правилата за връщане.
След като получим продукта при нас, ние ще разгледаме причината за връщането и ще предложим решение на проблемa.
Ще получите съобщение по имейл с всички дейности и промени.
Може да върнете палетите на място в склада на GREЙNA и ще ви възстановим парите за тях. Моля обърнете внимание, че не може да върнете палетите в момента на доставката, защото това би забавило следващата доставка.
Уебсайт
Може да ги намерите в страницата ни Общи правила и условия.
Моля, погледнете страницата Политика на поверителност.
Можете да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти в страница Свържете се с нас или като изпратите имейл на info@greina.bg. Стремим се да отговаряме на всички запитвания в рамките на 24 часа.
Да, greina.bg използва сигурна технология за криптиране и защита на личната ви информация и отдава висок приоритет на сигурността на клиентите си.
Продукти
Стремим се да показваме само точни и висококачествени изображения на продуктите на GREЙNA. Въпреки това е възможно да има леки разлики в цвета или външния вид поради различните екрани, от които е зареден сайтът. Подробна информация ще намерите в описанията на продуктите.
Не намерихте отговор и все още се нуждаете от помощ?
Работно време
Понеделник – Петък
9:00 до 18:00 ч.